viernes, 11 de octubre de 2013
normas del aula
1-El acceso del aula de forma ordenada
2-No tenemos que levantarnos de nuestros puestos de trabajo
3-Dejar el mobiliario correctamente ordenado
4-Hacer uso adecuado de informática
5-Durante el trascurso de la clase se mantendrá en silencio
EJERCICIOS
1.Si orientem el matràs cap al sol i l'hi apropem un paper, aconseguiem que el paper es cremi.
-El matras que es un vidre, fa que la llum del sol es reflecteixi al lloc on esta al darrera que fa que li doni mes la llum i es cremi.
2.Amb aquest escalfador solar aprofitem l'energia del sol. Per que el pintem de colo negre? Quina funcio fa el vidre?
Perque atreu mas la calor.
Reflectir la llum del sol per escalfar, que calenta els tubs de coure i a la vegada calenta l'aigua de dins.
3.Hem fet un gemerador eolic molt senzill amb una safata d'aliments i un petit motor. Descriu com s'aconsegueix encendre el LED.
Quien es l'aventge fonamental per fer servir la safata d'aliments?
L'aire dona a les safates i fa que giri, llavors gira el motor que transforma l'energia en energia luminica.
2.Si per escalfar el menjar fan falta 1000Kcal. quants joules mecessitem? I si fem servir electricitat quants KWh necessitem?
4180 Kj 1k: 4.18Kj
3600 Kj 1KWh: 3600 1,611KW
1.Indica mitjançant un diagrama de blocs, les transformacions energetiques que es produeixen en:
a)Una batedora: electrica-mecanica
b)Una cuina de gas: quimica i termica
c)Un microones: electrica-radiant
d)Focs artificials:quimica-luminosa, térmica
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario